Od A do …

Standard

A…aplauz dolazi posle …amarilis divan cvet…autobus…Ana…

B…boje i bojice važni sastojci u mom
uživanju…BRAT…breskve u sred leta…Balasević…blagoslov…blog..

C…cveće na sto nacina i cveće u basti…cvećara neostvareni san

Č…čekanje sreće…čarolije…čokolada…

Ć…Ćaletova pesma…ćevapi mnjam…

D…Dunav … duga posle kiše…dom

Dž…džem od jagoda…džukele…

Đ…đurdjevak divno miriše…đeram…

E…Encaustic-super tehnika,evrići,ekologija

F…film…folklor moja velika ljubav….fobija

G…moje sretno slovo

H…hleb ne jedem,harmonija…

I…Iskrenost cenim,igra

J…jagode moje omiljeno voće svih vremena…jutarnja kafa…Jugić…jorgovan…jesen

K…knjige svih žanrova,kafa sa šećerom…kroasani i kolači…kiša…

L…leptir,letovala nisam duuugo,lipa

Lj…ljudi…ljubav…ljubitelj muzike

M…Monika moja…mama…mačke…moć…mašta…

N…navike koje bih da promenim,novi dan,nebo je veličanstveno,novac mi stalno dolazi

Nj…njegovo ludilo

O…ogledala duse,odlazak

P…putovanja obožavam,pevam često,plivam kad god imam za to priliku,priroda,poljubac,pijanstvo,primenjena umetnost…poštovanje…

R…radost,riba sam u horoskopu,ruže,roštilj

S…sveće al mirišljave…staklo,slikanje…savršenstvo…
sreća,sanjam

Š…šarene laže…šivaća mašina…šofer…

T…tetka sam ponosna…tv…toplina…terasa…Tajna…

U…uspeh,uverenja,Univerzum…

V…Veronika moja…veliki
pecaroš…Vojvodina…vera…veselje…vuk dlaku menja ali ćud nikada…vino….

Z…zemlja…zumbuli…zaborav…znakovi…Zlatna ulica mog detinjstva

Ž…žubor…žalfija jako lekovita biljka…žabe čujem upravo sad…

Evo moje verzije ove zanimljive igre,ne znam jesu li sva slova u igri ali nije ni važno…

http://www.youtube.com/watch?v=qFHbwikzNds&feature=player_embedded#at=125

20 responses »

  1. Abeceda, malo ispreturana, al nema veze. Lepo i zanimljivo, mada me kopkaju slova koja nedostaju:

    Ć i Dž

    Izvini, primetila sam. Tako ti je to sa blizancima, njima retko šta promakne. Imaju četvoro očiju!😀😀😀

    Vidiš kako su sve azbuke ili abecede različite. Malo ima poklapanja!

  2. Nisi se valjda naljutila, jer, u poslednjoj rečenici si se i sama zapitala da li su sva slova u igri? Ja primetila koja fale, ali, naravno da nije bitno. Uopšte me ne interesuje, htela sam samo malo da se našalim, ali si ti to suviše ozbiljno shvatila.

    Izvini, vodiću računa ubuduće kakve ti komentare ostavljam!

  3. Sta god sad da napisem,mleko je vec proliveno.Draga moja Dudo ti si drag gost na mom blogu nisam se naljutila,ni najmanje.Imam neki problem moram priznati a to je da ja ne napisem nesto kako ne treba jer razmisljam na jednom jeziku a pisem na drugom.Meni licno nisu takve stvari bitne.Necu se petljati u pisanje kad mi ne ide,bolje nek govore moja dela,ha ha.Uglavnom Dudice nemoj me se odreci,dobrodosla si mi.

  4. Milina, poštujem to što si rekla, ali šta mogu kada sam primetila, ne zato da bih ti dala packu, već jednostavno zato što jesam.

    Naravno, radi ono što ti prija, ali ako si se već prihvatila pisanja abecede, onda je red da napišeš asocijaciju na sva slova.

    Ok, hvala ti na pozivu i gostovanju, naravno da ću dolaziti, zato što mi je lepo ovde. Samo se ti „likovno izražavaj“, mi to jako volimo!

    Vidim da si se ispravila: lepo od tebe i šteta bi bilo da ne vidimo Ćaletovu pesmu i Dzem od jagoda.

    Eto, DŽABA smo se ĆERALE što bi rekli Crnogorsci!🙂

  5. Draga Loredana, dobrodosla u moj svet,moj cilj se ostvaruje,zelela sam da upoznam kreativne ljude slicnih interesovanja pa makar i virtuelno.Veoma mi je drago sto si svratila i nadam se da cemo se druziti.

  6. Ćaletova mi je jedna od omiljenih. Valjda zato što volim šešire(ili ono što se ispod njih krije). Ispod tvog šešira Boga mi ima puno toga! Abeceda tvoga ja-orginalno i prelepo! Pozzz

    • Nisam se skrivala, samo su me razna dešavanja odnela na nedohvat ruke od blogosfere, ali…jedva sam čekala da se vratim i da vas čitam i posećujem opet (sve meni drage)!! Bilo mi je zadovoljstvo🙂

Оставите одговор

