NAGRADA

Standard

Ovog medu sam dobila od moje drage Pipistrele,dragocen je za mene.Pipi je umetnica zivota i puno mi znace njene tople reci.Sad bih trebala odabrati 10 blogera kojima bih prosledila ovog slatkog medu,ali radije cu ovako:ko god svrati i pozeli slicku njegova je.
Ne volem puno da pisem,radije se drzim svojih svastarija ali cu sad da napravim izuzetak,pa ako nesto zeznem,“izvinte“.
Otkako sam velikom mukom napravila svoj blog,svracali su kod mene dragi ljudi i za mene malu domacicu to je bila velika radost.Zivim u malom selu u kome bas nemaju razumevanja za moju umetnicku dusu.I bas sam htela da upoznam ljude drugacije,meni blize.Eto nasla sam vas dragi moji :Pipistrelu,Malubreskvu,Dudu,Vecu,Plavu baklavu,SanjuKokicu,Exxa,Sanjara,Verkic,Loredanu,Animu,Bensedinku,Jasnu…Ako nekog nisam spomenula,ne zamerite, znajte da ste mi uvek dobrodosli jer ulepsavate moj svet.

18 responses »

  1. Uvijek rado svratim kod tebe, iako si malo iskomplicirala stavljanje komentara, ali snašla sam se. Mislim da sve mi koje se nešto kreativno izražavamo, to radimo jer prvenstveno nas same to raduje, a ako čini radost još nekome-tim bolje. Puno pozdrava iz Slavonije od Jasne

  2. Hvala na posjeti draga moja, ma ne opterećuj se što selo kaže, ništa nije bolje ni u gradu ma kako on velik bio, svojevremeno je jedna blogerica jako dobro komentirala upravo takve stvari, i sve smo joj dale za pravo, u smislu ako nemaš komentara, šuti i meni se jako dopao a otrpilike prepričano izgleda ovako: ma ogovara uvijek onaj koji je gori od mene a da o ljubomori ne govorimo, uostalom što me briga što govori, a umjesto da govori neka poljubi ….dio moga tijela koje nikad ne sunčam. Pozdrav draga moja, samo nastavi tako, i da vidimo što više kreacija. PŠozdrav. Loredana

  3. Draga Milina ti si jednostavno velika dusa. Imas jako puno talenta za umetnost, jako veliko srce za ljude, umetnost i muziku – Balasevica ;))), razumevanje za ceo svet. Nekako smo na istom putu sve ove lutalice interneta sto ovde kruzimo. Zato uzivajmo. A TO, SELO, I TAKO TO…. MA KO IH SISA…… MOJ DEDA JE UVEK GOVORIO: ZA DOBRIM KONJEM SE JAKO DIZE PRASINA. HA HA HA HA….. Voli te Pipi… uzivaj

  4. Zaradila se ja sa klinkama, a i gužva je na kompu: dve ćerke sa profilima FB i ja sa blogom. Pa onda, uleti i zetonja sa njegovim surfovanjem! Eto, to je razlog mog ne dolaska!🙂

  5. Drago mi je da si nas pronasla i da smo mi pronasli tebe!
    Naravno da mnogi ne razumeju tvoju kreativnost, ali to nikako ne treba
    da te obeshrabri
    Ja ti se iskreno divim jer retko se srce osoba sa toliko duha i umetnickih ideja koja svoj zivot zna da ispuni i oboji.
    Uzivaj i nas cinis srecnima

Оставите одговор

