danas nam je diiivan dan

Standard

Monikin je rodjendan a umesto torte nesto konkretno:

11 responses »

  1. Monika srecno. I jeste divan dan, slike su toliko vesele da mi je prosto zao sto nisam bila prisutna. Veselja nikad dosta, a znamo da nam cini dobro. Drago mi je da vam je bilo lepo. Pusa.

  2. Hvala Pipi,bilo je super ,Monika je proslavila 23. rodjendan.Kad sam Monika cele noci je padala kisa i bilo je nevreme a ujutru cim se rodila zasijalo je sunce i bio je diiivan dan.Od tada se moj zivot promenio naglavacke,sa Monikom nikad nije dosadno.

  3. Jao, pa gde sam ja bila ovih dana, stvarno ne znam!

    Draga moja Milina, srećan ti rodjendan lavice i želim ti dobro zdravlje, blagostanje i sreću!
    Poljubac od mene a ovo na stolu, njam, njam, sve je jako lepo i ukusno.

    Baloni ti fantastično stoje!😉

  4. Dudo moja carica si,kamo lepe srece da ja ovako izgledam kao Monika.Da u pravu si to mi je starija kcerka a imam jos jednu, Veroniku, koja u januaru puni 18 .Monika je tehnicar pejzazne arhitekture a Veronika je sad treci srednje med. u N.Sadu.U svakom slucaju Hvala

Оставите одговор

