Slike od presovanog cveca

Standard

Ove slike nisu bas najnovije, ali su mi jako drage i okacene su u mom zivotnom prostoru i nekako mi daju energije kad posustanem.Radjene su od presovanog cveca i izmrvljenog lisca cak sam i caj iz kesice koristila,posipajuci sadrzaj po slici.Nego ovo su samo igrarije a posto ne umem da ih dobro prodam,doslo je dotle da sam ovih dana isla u nadnicu.Nadnica je ono kad zaradjujes novac rmbajuci.Naime brala sam paprike od osam ujutru do sesnaest,za to dobila hiljadarku i vidimo se sutra.Sutradan su mi pucala ledja i vise nisam bila sposobna za nove radne pobede.Ima posla ko moze da radi i zeli…Sad ne znam sta cu, kako da prezivim,ako neko ima ideju…A najgore je to sto sam sita prezivljavanja.Odoh nesto da radim…

18 responses »

  1. Milina draga slike su ti predivne. Znam da je tesko prodavati takve stvari, ne zato sto nisu dobre, nego sto je danasnjica takva, ali to je samo predpostavka. A ti, samo hrabro. Prvo sto mozes uraditi, ozdraviti svoja ledja. To se desilo, jer nisi bila zadovoljna radom, vec ti je bio na teret. Mozes to terapijom brzo da izlecis. Secas se mojih reci, nema neizlecive bolesti, samo neizlecivog straha. Za sve ima resenje, glavu gore. Ako zelis mozes mi se javiti na e-mailu: s.pipistrela@gmail.com , tako ti mogu davati koji savet vise. Pusa

  2. Slike su prelepe Milinice,
    i ja pokušavam od ničega da napravim nešto, pa se sve tešim-ako je svemir mogao tako da nastane, onda će i ovo sve drugo-imam te u vidu..
    Seti se Tajne, i šalji sliku onoga što želiš da se desi tamo gore.:-) i ne gubi nadu…

  3. Je*em mu preživljavanje! Ako te iko razume, to sam ja. Mene je snašla ona jevrejska: Da bog da imao pa nemao! Sve ti je jasno!

    Eto, predlažem ti da čuvaš neko detence, kao ja. Zaboraviš na sve muke ovozemaljske a još i zaradiš. Mada, i to je prilično teško pronaći. Razglasi za sva usta!

    Sličice su ti predivne, a branje paprika, lepo, plemenito, zdravo, ali, krstača otpada. To je za neke mladje ljude.

    Samo se ne daj ubedačiti. Radi lepe stvari i stalno se zanimaj nečim! Šaljem ti zagrljaj i podršku svim bićem!🙂

    • Hvala ti Dudo ,tvoje reci su ko da si umesto mene brala papriku.Nego imam dete za cuvanje od mog brata rodjenog, ali ne za pare.Tako da ja sutra krecem ako ne bude kise pravo u paprike.Spremila sam opremu ,napisacu citav post o tome,majke mi, aako prezivim.Ljubim te Dudo moja, dabogda se obogatila.

  4. E, draga moja, čuvaj ti krstaču. Imam recept za to. Drži u džepu 3 kestena i videćeš, biće ti bolje. Hajde, dok ne nadješ nešto lakše i lepše, držim ti šipke da ti branje paprika ne padne jako teško. Misliću na tebe, draga!🙂

    • Danas sam izdrzala juhuuu,odoh da potrazim kestenje.Hvala ti, Dudo sto me razumes.Obecala sam sebi da necu vise kukati,bilo je danas i starijih zena od mene i onih od sedamdeset godinica,zilave neke bakice ( i moja svekriva medju njima) i ne zale se uopste, nego ustaljenim ritmom ceo dan ,nasmejanih lica rmbaju li rmbaju…

  5. Divne slike, kad ih gledam, malo se postidim.
    No, ni malo me ne čudi što se ne mogu prodati, ljudi na žalost ne cene kreativnost.
    Ipak, to nije razlog da ne stvaraš ovu lepotu i dalje, za sebe i svoje zadovoljstvo i za nas koji volimo da vidimo tu lepotu.

  6. takve lepe stvari se ne daju prodati zato sto oni koji umeju da ih cene, nemaju para, kao ni ti, a onim drugima ne trebaju… ne umeju da ih vide…
    motivacija ti je dobra, ali kratkorocna… ono sto nam fali je ta vrsta kondicije (pitaj me odakle znam ?!) – ali, kondicija se stice – ako to iskustvo prihvatis dobrovoljno, ( ako kazem „sa ljubavlju“ sigurna sam da ces me ubiti…!) al` tako nekako ide🙂

  7. Повратни пинг: 2010 in review « Milininsvet's Blog

Оставите одговор

