Jesenje carolije

Standard


Jesen u meni budi neka cudna osecanja kad se pitam gde sam i ko sam i nemam bas neke obecavajuce odgovore.Jedno me samo tesi sto je jesen bogata raznim bojama i oblicima od kojih mogu da napravim razne dekorativne predmete.Ovo su slike sa nedavno odrzane izlozbe naseg ekoloskog drustva Ekos.Svake jeseni se organizuje izlozba Ocima umetnika u okviru Eko dana kada se odrzavaju sportska takmicenja,trka na rolerima,biciklima,setnja do Dunava,sahovski turnir,mali fudbal….Na izlozbi su ucestvovali razni lokalni umetnici sa narazlicitijim proizvodima od suvog cveca,lisca,kukuruzovine,fotografije prirode i jos puno raznih rukotvorina…..

19 responses »

  1. Evo, i tebi jesen budi kreativnost. Baš si to zgodno napravila i sigurno je odlično izgledalo na izložbi. Meni je jesen stvarno praznik za oči. Uvijek kažem svojoj djeci da upijaju te boje (koje oni uopće ne vide), da osjete te mirise(ništa oni ne osjete) i trudim se da im onda barem ja ukažem na nešto što ne smiju propustiti , to bogatstvo svega. Pozdrav od Jasne

  2. Ova druga slika mi se posebno dopada. Divno, ti si jedan umetnik, eto ko si! A oni znaju da prolaze kroz teške trenutke… Zahvaljujući toj osobini nekad i zapadaju u njih,ali se i na taj način „čupaju“. Kroz umetnost je sve lakše…

  3. jeste draga, tezak je zivot nas umetnika, ali je i jako lep i raznovrstan. Pozdrav draga Milina, ja sam jos uvek jako tuzna zbog male Stase i nikako da se upustim u neku novu tesku avanturu. Lepe slike, mozda me razgledanje malo pokrene. Pusa

  4. Dokle god postoje prsti umetnika, život će biti lakši i lepši. Ove tvoje jesenje čarolije su zaista prelepe. Uživaj u njima jer ti odagnaju ružne misli i sve nedaće!
    A uživamo i mi, naravno! Poljubac od mene!🙂

  5. Pusa draga Milina. Drago mi je da mogu da uticem na tebe, samo tako nastavi, moji uticaji su pozitivni u svakom pogledu i nece ti naskoditi nikako, samo mozes postati prava pletilja ko ja. Stasu mi niko nece moci vratiti ja to znam, ostaju mi samo uspomene, a rane su sveze i bole hteli mi to ili ne.

Оставите одговор

