leptiri i jos ponesto

Standard

14 responses »

  1. Divno cvece, divne slike, divni leptiri. Raj za oci i dusu. Imam osecaj da ti se koja saksija sakrila ispod jastuka. Ovoliko cveca nisam skoro videla na jednom mestu. Jako, jako lepo imato ga u tolikom obilju. Veliki je to posao. Bravo draga.

    • Vidis Pipi ja sam ti prihvatiliste za cvece,sve udomim pa mi posle divno cveta a ako mi se i to malo cini ja slikam cvece ili cvecem…Imam veeeliku bastu pa i puuuno posla ali to radim iz ljubavi,tako da nije tesko.

  2. Leptiriću maleni šareniju krila….. prekrasni su, a za cvijeće i sve ostalo boli glava od te ljepote. Hvala na posjeti, nadam se da si uživala, još kad bi mogla današnje sunce nad Perojem prenijeti na blog…..Loredana

  3. Samo nek su dosli, uzivali smo cudom se cudeci otkud a ono tvoje maslo bese Dudo.Sad samo nadlecu bastu ali onog cveca vise nema,njega sam vec sklonila.

Оставите одговор

