Slikanje na staklu i nagrada

Standard

Nagrada se dobija za neka dostignuca ili dobra dela,ja ne znam cime sam zasluzila ali Pipistrela,veoma zanimljiva umetnica,koja plete razne stvarcice od pruca,vlasnica bloga pipistrela-vredneruke.blogspot.com me zaduzila da odgovorim na neka pitanja i odradim kome prosledjujem nagradu.pPosto je vecina mojih virtuelnih prijateljica vec odigrala igru,nagradu nek uzme ko god svrati u moj svet i pozeli da se igra.

1. Zasto sam otvorila blog?
Zelela sam da svoje radove pokazem svetu i da pronadjem ljude koji se bave slicnim hobijem.mogu reci da mi se ostvarilo i vise od onog sto sam pozelela,jer da nema bloga nikada ne bih upoznala Pipi,Malubreskvu,Jasnu,Vecu,Verkicku,Dudu,Crnuperlu,,Baklavu,Nedodjiju,Mare….
Sve su na neki nacin meni mile i bliske a opet tako razlicite i drugacije.Vi ste drage moje prijateljice moja slamka za spas ili inspiracija,kako kad ,zavisi od situacije.Svaka od vas ima neku dodirnu tacku sa mnom i najvaznije je sto se veselim kad god svratie kod mene i ostavite komentar.Ponekad kad setam po vasim blogovim nekako osecam da nemam sta pametno reci,nekako glupo zvucim sama sebi.ili ako duze vreme ne svratite odmah me nesto smori i stvarno delujem sebi ,onako bez veze…Hvala vam sto ste tu ljubim vas SVE

2. Koju vrstu blogova citas?
Prvenstveno svracam po blogovima raznih rukotvorina,po blogovima sa receptima za kuhinjske carolije,po blogovima za duhovnu ravnotezu🙂 i tako sve lepo me zanima pa odlutam na razna zanimljiva mesta kao sto je npr.http://alex-einstein.blogspot.com/

3. Imas li omiljenu vrstu dekorativne kozmetike?Nemam,pozajmim ponekad od kcerki.
4.A odjece?Davno bese,sad mi je najvaznije da cure imaju.
6.Tvoj parfem?Koji god se ne dopadne devojkama,salim se,uglavnom neki cvetni.

7.Koju film najvise volis?Filmove obozavam od nasih recimo Lajanje na zvezde,od stranih,PS.volim te,Dear John…
8.Koje zemlje volis posjetiti?
Voli da putujem i bila bih svetski putnik broj jedan…Volela bih da posetim Pariz,Holandiju,Moskvu…
5.Koju boju najvise volis?
Volim sve boje,crnom uokvirim sve…

14 responses »

  1. Draga Milina prvo da ti pohvalim radove. Flasa sa kucicom u snegu je moj favorit, a sve su lepe zaista. Bravo. Pravi si umetnik. U tvoj blog sam se zaljubila, ij ha jos kada si napravila tortu od cveca. Onda sam prvi put pronasla tvoj blog. Cini mi se citava vecnost. Od tada sam stalno tu, ne samo zbog one torte, vec sve sto radis je predivno i upoznala sam te vise i ti kao licnost si nesto posebno za mene. Veruj mi tvoji komentari su mi medju najboljima i nemoj nikad pomisliti da si cudna, ovo, ono. Ti imas stila, imas neceg posebnog, imas najsladji recnik, veruj mi. Ujedno si jako hrabra osoba, zelim uvek biti hrabra bas kao ti i duhovita, naravno. I da znas imam jednu zelju, da jednog dana odemo u taj Pariz, pa makar zajedno, i bar zajedno, pa makar zajedno. He, he. Kissssss

    • Draga moja Pipi,nahvali ti mene ko najrodjenija.Za Pariz Vazi, moramo da utvrdimo vreme🙂
      Flasu sa kucicom,verovala ili ne, dobila sam od komsija iz Svajcarske,u njoj je bio neki vocni sampanjac.Tako skupljam razne stvarcice koje iskoristim za svoje radove.Dobro je sto smo se srele,samo sam vas sve jako pozelela i tu ste ,sve moje fantasticne blogerke.

  2. Kao i uvek, radovi su savršeni.
    Dopada mi se sve što si napisala o sebi.
    Ja svake večeri prošetam blogovima sa svoje liste, i ne stgnem uvek da posetim svaki, a posebno ne da ostavim komentar, ali, koliko se može, komentar nikada ne može biti glup, kako se ti raduješ našim, tako se i mi radujemo tvojim komentarima.
    Ponekad je dovoljno samo :)))

  3. Bravo za slikanje na staklu i hvala ti što sam i ja doprinela da se ti na blogovima osećaš prijatno. Meni je samo žao što ljudi u globalu, mislim na ljude koji nikada nisu pogledali ni jedan blog, osudjuju postojanje istih, kao mesto na kojima se skupljaju perverznjaci. Pa,ko zna, možda ćemo do kraja biti i sekta! Ha, ha, ha! Boli nas ona stvar, mi uživamo, a ONI nek crknu od zavisti!🙂

  4. Hvala ti što si me spomenula. I ja rado odlazim kod tebe, a tvoji radovi su jako raznovrsni i to mi se sviđa. I ja volim stalno nešto novo isprobavati, nekad to bude bolje, a nekad zabrljam, ali bitno je da se „igramo“.
    Veliki pozdrav šalje ti Jasna

    • Takva sam ti ja,draga moja Jasna,Svastara.sve tehnike volim da isprobam, sve mislim da umem i sve me odusevi.U tome je moja radost kad radim nesto novo,sto nikad nisam.Ko sto kazes nekad i ne ispadne najbolje ali za sve postoji sledeci put.Uvek si mi dobrodosla.

  5. Uvek,ali uvek me odusevis pricama na svom blogu.Ti si Dudo fantasticna zena,moze covek od tebe da uci razna znanja.Kako sam dospela u svet blogera to je stvarno delo nekog providjenja.I eto cuda,tu smo svi raznorazni a opet tako bliski.Mozda sam naivna, ali ja se radujem svima koji svrate kod mene.

  6. Повратни пинг: 2010 in review « Milininsvet's Blog

Оставите одговор

