Standard

8 responses »

  1. Draga Milina tu sam ja. Dodje mi da slikam rucno ovu prelepu sliku ovako punu snega. Pune mi ruke posla, ne znam gde cu pre, ali zima je tu naravno. Nadam se da uzivas u snegu u tvojoj prelepoj okolini, iako basta nije vise onako puna cveca i raskosnih boja. Verovatno imas malo snega da to nadoknadi, ili ga prizivas. Pozeli nesto lepo iz dubine duse i ostvarice ti se.Kisssssss

    • A meni nekako izmice posao iz ruku,pa rekoh da malo predahnem uz Balasevica,to mi dodje kao neka carobna pilula….Sneg prizivam svim silama i znam da ce doci da pokrije ovo sivilo…Ljubim i ja tebe Pipi…

  2. Perlice,otkricu ti tajnu ako hoces sneg,moras ga jako pozeleti…Ili idi na kontrolnu tablu i tamo negde medju podesavanjima imas opciju za sneg…Slucajno sam na to naisla,pa pokusaj da potrazis ili ako neko ume bolje da objasni…Ljubim i tebe Crnaperlice i saljem ti snezne misli…

  3. Gledala sam bez muzike i odlične su fotke. Sneg volim samo kada zabeli prvi put i kada zaškripi pod nogama, ali kratko. Muziku sam isključila, jer mi nešto za padanje u „bednjak“. Sorry! Pozdrav i lepo ti veje ovde!😉

Оставите одговор

