Zivot je lep

Standard


Dobila sam nagradu od moje nove blog drugarice http://goodghost-art.blogspot.com i kako je red treba da napisem 7 stvari o sebi i nagradu prosledim na 15 blogova.
1.umetnicka dusa zarobljena u telu kuvarice,spremacice,cistacice….
2.obozavam muziku i ne mogu da zamislim zivot bez nje
3.volim plivanje
4.uz mene uvek ide i osmeh🙂
5.volim kisu
6.cvece je takodje vazan sastojak u mesavini mog zivota
7.clan sam kud Jednota vec 26 godina,pa onda clan ekoloskog drustva,pa clan zenske organizacije,pa clan umetnicke sekcije….i nikad mi nije dosadno🙂

sto se tice drugog dela zadatka, prepustam svima sto svrate u moj svet, da se posluze i preuzmu nagradu i napisu nesto o sebi….

ovo je aranzman od suvog cveca i napravljen je za moju dragu komsinicu koja mi je prava podrska u mojim umetnickim poduhvatima….

5 responses »

  1. Suknjice su ekstra, posebne su. Cvece u kornetu je prelepo aranzirano, a mala kuglica me nesto asocira na moj blog. Bravo. Pusa…zivot jeste lep i hvala ti na nagradi i na svemu.

  2. Pipi, suknjice su stare nosnje nasih baka,da bi dostigle ovaj volumen treba puno stirkanja i peglanja, moraju biti ekstra.A da, kuglica je napravljena od kanapa namotanog na balon,potopljena u lepak,osusi se, balon se izvadi i tadaaam…🙂

Оставите одговор

