ZIMSKE SVASTARIJE

Standard

Evo sta sam radila ovoh dana,obnovila sam svoje znanje iz sivenja .Iskoristila sam farmerice i jos neke krpice i evo rezultata
Zima ne jenjava u mom kraju,ovo su moje ulice,he he kuca nam je na cosku pa vi vidite koliko vezbanja i fitnesa dok se sneg sredi…..Ali kad leti rode spanske visnje, eee to je vec super,sve su nase….

i evo fenomena,u jesen sam dobila od drugarice ovaj kaktus i veoma me je prijatno iznenadio,procvetao je usred zime, znaci, bolji dani dolaze…

12 responses »

  1. tasnice su super, lude. A ja samo da te cmoknem i hvala ti za sve. Kissssssssss
    A da sneg mi je tako lep, ja sam ga se pozelela, da se malo zamenimo mi tako preko zime. A kaktus je moj cvet, ti to dobro znassssssssssssssss. Nemoj sada da pitas zasto? 😉

  2. Tvoje rukotvorine su odlične a zima u tvom kraju je vrlo idilična. Verujem da imate prilično mnogo „vežbi“ sa lopatom, ali, zdravo je to, čisto da se ne opustite.

    Kaktuse obožavam i jako mi je drago kada vidim na njemu cvet!🙂

  3. Milina, jel to Srem, Banat ili Bačka. Ja sam rođen na planini, odrastao na jednoj drugoj, ali najviše volim ravnicu…🙂 Pravi sam sremac😉

Оставите одговор

