Uskrsnji zeka

Standard

*Stavljajuci ove slike setila sam se dana kad sam pravila deci ono sto nisam mogla da kupim…Zeku smo pravili davno,naravno zajedno sa mojom decom,od plasticnih flasa od lepka od brasna,sve je obojeno temperama,nos je od plastelina…jos uvek zeka ima pocasno mesto u nasem domu,dolaze deca iz komsiluka da mu se dive….
*i jaje je oslikano temperama i dobro se drzi obzirom na godinu proizvodnje….
*aranzman od gerbera je novije proizvodnje,pravljen po narudzbini za prijateljicu…moja je velika zelja da imam svoju cvecaru i pravim ovakve aranzmane pa procenite….
*ruzne plasticne saksije su obucene u dzinsu ,samo odsecete deo i navucete na saksiju,masne su samo dodatni efekat…brzo i jednostavno…

14 responses »

  1. Zeka je fantastican i nista nije lepse nego kad sam napravis. Bravo za tebe, tvoje kceri se mogu samo ponositi sa tobom. Srecni praznici draga.

Оставите одговор

