SLIKE OD PRESOVANOG CVECA

Standard

15 responses »

  1. Hvala ti Neno,ocekivala sam tvoj komentar.Slike sam nabrzinu sklepala za izlozbu koja se odrzava svakog maja u mom KPD.Dobro, nisam bas sve nabrzinu, ali ramove sam uredila krakel tehnikom…i zadovoljna sam kako su ispali…Sad cu da pokupim sve starudije u okolini🙂

  2. Milina, moraću zasada da odustanem od daljih komentara, jer sam primorana da posle svakog Tvog prikaza napišem: divno, krasno, lepo, a tako je. Ove slike su sve to (neću da se ponavljam).
    Veliki pozdrav!!!

Оставите одговор

