…cekajuci inspiraciju…

Standard

8 responses »

  1. Jako mi se dopada muzika i muzicari,pevacica ima neku harizmu ali tekst ove pesme me je najvise odusevio…Ovaj prevod sam tek sad otkrila i jednostavno sam morala to da podelim sa vama…

  2. Ova omladina je simpaticna, pevacica ima glas, stas, veselost, ali tekst? Hmmmmmmm…. ako joj nista ne treba, zasto onda se probija na velika vrata, naplacuje ulaznice i gomila novce i sabira popularnost????
    Meni se dopada njen glas i veselost, ali ove reci neeeee. Sorry sto sam iskrena, ali ja sam takva, ja znam sta volim, sta hocu, sta mi treba i sta je meni vazno u zivotu. A tebe cmokam i slobodno ti razmisljaj sta tebi treba, a ona nek ti posalje sve te pare sto je zuljaju u dzepu..;)) pa cemo podeliti ako ti bude previse, jel vazi??’ Vodicu te na jedno predivno mesto, reskiraj ti , uzmi te pare i podji sa mnom…hahahha..tirititata..lala

  3. nisam duso, ja sve imam i pamcenje takodje i to kakvo😉. Volim ja muziku, nego samo kazem da coveka moze da zavarava, ako nema blokadu prema nekim sitnicama u mislima pa ulazi u podsvest coveka nesvesno. Ponavljam mala divno peva, obozavam malu, ali njene reci u ovoj pesmi odbacujem. Nama treba, imamo i uzivamo. I da znas moj blog sa lovom ima smisla i te kako. Necu da sada tu pisem koje sume imam, i sta trenutno brojim, ali odoh ja u uzivanje, veruj mi😉. Ljudi sanjajte otvorenih ociju gvirkajuci u svoju disu, ona ce vam reci sta vam treba i to i dobijate. Verujem da mala isto zna sta joj treba i to i dobija i cestitam joj. Ja samo malo bolje filozofiram i to je to. Mala je superrrrrrrrr i ti si superrrrr i svima nama treba sve i imamo sveeeee Volim vas sveeee. Kisssss

Оставите одговор

