Torbe

Standard

Najvece vrucine ovog leta provodim kraj stare Singerice i dobro se slazemo…Pokupila sam ideju kod Lenke na fantasticnom,zanimljivom blogu Krpice i Konci skupila razne krpice i eto rezultata…Mogu vam reci da sam cak sve torbe prodala,ne bas ja,za to nemam dara ali moja mama je carica….i tako bila sam i na putovanju u Slovackoj,u prelepom sumovitom kraju,to zahvaljujuci mom KPD Jednota,ucestvovali smo na festivalu…a sad se spremam u Cesku takodje na festival narodnih igara    Za sve posetioce mog bloga jedan veeeliki poljubac….

15 responses »

  1. Bravo Milina, ekstra super su. Talenat ti je zaista multi, prema tome samo slusaj svoje srce. Bas imas dara za kombiniranje. Radujem se sto se lepo provodis, samo napred. Pusa

Оставите одговор

