Prvi poklon…. :-)

Standard

Evo meni danas iznenadjenja od moje drage blogerke Nene,postar mi doneo koverat sa ovim prelepim bookmarkerima(nisam sigurna da se ovako pise).Mozete zamisliti ,prvi put u mom blogovanju stigao poklon…HVALA TI NENO… Ove ruzice od orahovih ljuski e jos nisu zavrsene, ali su bile pri ruci, pa eto uslikali smo ih,mozda neko dobije dobru ideju… A ove kokoske na stolnjaku je vezla moja mama… I tako jesen nas uhvatila nespremne,kao da nam je hladno i ove kise malo kvare ugodjaj…Ovih dana beremo kukuruz pa cu javiti kakav je rod bio….KISS…

7 responses »

  1. Hej moje cestitke.. a Nena je ekstra u svojim bookmarkerima, imam ih i ja, jako su korisni, hvala Neni. A cvetovi su super ideja, bravo i pozdrav i mami za njene koke.. i bunarcic je ekstra, sve lepse od lepseg… pozdrav tebi srecnici i kisss

  2. Milina, ne mogu da verujem da su to moji bookmarkeri, a sada tvoji…kako si ih divno slikala, vezen rad je prelep, divna ideja za cvetove od ljuski, i sve zajedno daje fantastičan utisak.
    Drago mi je da ti se poklon dopada, poklona će biti još, neka smo mi zdrave i žive, kao što jesmo, a da je dobro rodilo, rodilo je!
    Treba biti zadovoljan i srećan zbog onoga što imamo, nije to malo, imamo i svoje net prijatelje.
    LJubim te!

    • Neno,radovala sam se kao malo dete,moram se vise potruditi i napraviti slican potez i darivati drage prijatelje…Hvala ti od srca…Bookmarkeri su rasporedjeni kcerkama,meni i mami…Mama je moja veelika podrska u mom ‘umetnikovanju“…

  3. Kako nas te male pošiljke čine sretnima!Ja se svaki put obradujem kao malo dijete kad nešto dobijem.Nenini bookmarkeri su rađeni s tako puno truda i ljubavi da je stvarno užitak kad tako nešto dobiješ na poklon.Pozdrav!

Оставите одговор

